26.1.12

Karl Lagerfeld- The New Mix

LOVE LOVE LOVE the clothes, the models, Karl himself and everything about this video.



xoxo A

6 komentarai:

Everyone loves fashion rašė...

Geras video :D Man labai patiko :) Tik vis dar nesuprantu prie ko cia ta Arizona, visiskai ji netinka cia.. Aplamai, as nesuprantu kodel ja visi taip megsta, man ji visiskai ne sarminga :/ Taip pasiilgau Frejos.. jos net Chanel HC paskutiniam nebuvo :(

Amanda rašė...

Abbey ir paskutinei Chanel HC nebuvo :( man tai nepatinka labai ta is klipo ta trumpais plaukais va ji tai man negrazi labai ;D

Anonimiškas rašė...

Thanks for sharing the love. The team at SWELL had an amazing time editing this video with the director Barnaby Roper. We are excited for Karl's newest venture. Can't wait to see what happens next.
-Madeleine
SWELL
http://www.youtube.com/user/swellny

Amanda rašė...

can't wait for it too :)

Sandra rašė...

Pasiurpo oda ziurint sita video, bet geraja prasme, ziauriai gerai padirbeta :) Kazkas labai pasistenge ir montuojant video,perfect! O ta trumpapaplauke man tikrai iskrito is konteksto, kazkaip nevietoj...

Amanda rašė...

joo :) man irgi ji labai labai netinka