25.8.11

What to wear this autumn

So hello lovely readers, today was the day I finally decided to finally do the post I promised. In this post I will get you through my must-have things this autumn and I will show you some looks I created. i hope you will enjoy it.

1. My first must have thing for school is always a blazer, since i hate my schools unform jacket I just wear my own. And they actually match almoust every single outfit. I currently own 5 blazers from which 3 are black and 2 are dark blue, but you can never have too many blazers and since i still haven't bought a pastel one it's stil on my list.

1. Mano pirmas must-have dalykas yra švarkas. kadangi aš nekenčiu savo mokyklinio uniforminio švarko aš tiesiog nešioju savo švarkus. beje mano nuomone švarkai tinka beveik prie visko. Šiuo metu turiu 5 švarkus iš kurių 3 yra juodi ir 2 tamsiai mėlyni. Juk niekada nebus per daug švarkų, o kadangi aš dar vis neįsigijau pastelinio jis vis dar lieka mano sąraše.

tumblr lpyzgb WIJq1qeojxio1 500
1475476 lovelypepalookbook15
1262493 again
745577 lookbookjack large
tumblr lpvpludk M61qcmy8fo1 500 large
1013194 IMG 9780 horz

2. The second thing I can't imagine my atumn without is cute knits and sweaters because they are comfy cute and warm.

2. Antras dalykas be kurio neįsivaizduoju rudens yra mieli megztukai, nes jie patogūs bei šilti.

1164877 goldenlegs1100946 Desktop83
tumblr llhhzgy3 R61qboer1o1 1280 large
1211241 17e april
1283797 lkbk
tumblr lp23687v OP1qlreejo1 500 large

3. The third thing on my list is this seasons must-have thing a parka. It rooled the runway this fall winter season.

3. Trečias dalykas mano sąraše yra šio sezono must-have dalykas striukė kitaip dar vadinama parka. Ji užvaldė šio rudens žiemos sezono podiumus, o ypač Niujorko madų savaitės metu.

896926 cats2
1323279 Untitled 1
536089 shooting1
9587519280509 largeImage and video hosting by TinyPic

4. Another thing on my list is a black high-wasted skirt. I already bought one this summer but I think I need a warmer one far fall. The thing that is good about them is that they give you this cute preppy look and it's cute to wear with shirts and blazers which are necessary in my school.

4. Dar vienas dalykas mano sąraše yra juodas paaukštinto liemens sijonas. Aš jau viena nusipirkau šią vasarą, bet manau man reiktų šiltesnio. Jie yra geri tuo, kad tinka prie įvairių marškinių ir švarkų kuriuos turim nešioti mokykloj.

1496102 cats1080198 DRFFRtumblr lqb98p Rk Zn1qdch5uo1 500
1025163 Untitled 1
976757 1
k


5. One thing that is a must this season is biker boots. They were a hit on the fall-winter Chanel runway and they are great for Lithuania's rainy weather.

5. vienas dalykas kuris yra būtinas šį sezoną tai vadinamieji biker batai. Jie užvaldė Chanel rudens žiemos podiumą ir yra puikūs mūsų Lietuviškiem orams.

tumblr lkby7y GD7a1qagv3qo1 500 large
775129 Picnik collage biker
1361572 IMG 6237 JPG effected copia
1307050 2yo2t5v
1354458 CIMG1303


6. For me personaly moccasins are one of the prettiest shoes. I already had two pairs but they're ruined so I want new.

6. man asmeniškai mokasinai yra vieni gražiausių batų. Aš jau turėjau dvi poras jų, bet deja jie sugadinti taigi noriu naujų.

tumblr lqc5g1 SE6z1qhod5oo1 500 large
1505838 galaxy lookbook
506440 lookbook63
1473632 Picnik collage6
984366 Lookbook Dec 22nd One Two Ready GO



And now here are some of my created looks.

1. Head to toe black was a big trend so this look is all about it, but I added another top trend to this look- polka dots.

Viskas nuo galvos iki kojų juoda buvo ryški tendencija rudens žiemos kolekcijų metu taigi šis derinukas būtent šiai tendencijai atskleisti, be jos dar ir įmaišiau kita tendencija taškuotą audinį.

black




2. With this look I wanted to show the 60's trend mixed with classical colors and once again the polka dot trend. It could even be passed of as a uniform look.

Šį derinį kuriant galvojau apie 60's siluetus bei klasikines spalvas ir jau minėtus taškelius. Panašus stilius tiktu merginom kurios turi nešioti uniforminį švarką bei sijoną.

red



3. I personally love the color blocking trend so I would love to wear something like this for school.

Man labai patinka color blocking tendencija ir tokį derinuką mielai dėvėčiau į mokyklą

colour


4. I am still in love with pastel colors so this look is probably my favorite look for school.

Aš vis dar įsimylėjus pastelines spalvas tai šis derinys turbūt mano mėgstamiausias derinys mokyklai.

autu



5. Turquoise is one of the many colors that are trendy this season, but it's my favorite one. So here is a look with it.

Turkio spalva viena iš daugelio madingų spalvų šį sezona, bet ji mano mėgstamiausia taigi šis derinukas su ja.

turq


6. These two last looks were created according to the cold weather. Long boots and parka and warm sweaters that' what I want to wear this autumn.

Šie du paskutiniai deriniai sukurti atsižvelgiant į šaltą orą. Ilgi batai, striukės bei šilti megztukai tai ką aš noriu dėvėti šį rudenį.

brow




aut




I hope you liked this post.

xoxo A

8 komentarai:

Karolina;* rašė...

įdomu buvo paskaityti ir pasižiūrėt, o dar tie derinukai...:))
sėkmės nusipirkti tai, ko nori;*

ohsoboheme rašė...

ohh viskas taip gražu!

neringa rašė...

is tavo kurtu look'u, nuostabiausios, mano nuomone, 4 ir 6 ;) o siaip tai labai grazu viskas!;*

Everyone loves fashion rašė...

puikus sarasiukas! ;* atrodo, skaitai mano mintis.. :) Is tikruju, kaip faina, jog kaip tik turiu jau nuo praeitu metu parka su kailiuku, he.. nereikes pirkti naujos :D Bet, zinoma, visalaik ieskau trumpu kailinuku vis dar :/ metai is metu :D Beje, su kuo kuriai derinukus? su polyvore? :)

Anonimiškas rašė...

Hey! tavo sarasiukas man labai pagelbejo. narsiau internete ir galiu pasakyti, kad tai geriausias mano atrastas sarasas :) dekuii

Amanda rašė...

Karolina- ačiūū ;*
S- malonu :)
Neringa- ačiū man jie ir labai patinka dėl pastelinių spalvų ;D*
Everyone Loves Fashion- fainai tau ;D* sekmės susirast :) taip su polyvore :)
Anonime- labai malonu girdėti :)

Kotryna rašė...

Mane tai nervas paima, pasižiūrėjus gražių daiktų nuotraukas :D

T rašė...

Sutinku su Kotryna, mane irgi!!! Pažiūri nuotraukas ir užsinori tų daigtų, bet pažvelgus į spintą ... liūdesys apima!
Iš must-have sąrašiuko 100% sutinku su 1 ir 5 punktais. Tiesiog MUST-HAVE!
Dėl derinukų tai patiko visi iki vieno! Labai gražūs :)