20.2.10

Some rambling

Jau kurį laiką nebesergu.Taprasme temperatūra nukrito,savijauta pagerėjo,bet gimdytojai to nesakiau.O vakar atėjo man žinutė (kurią ji pamatė)ar ryt eisiu ir ji susivokė kad man reikia šiandien į mokyklą.Tada ji pradėjo man aiškinti,kad aš ryt būtinai eisiu į mokyklą,kad jos raštelis tinka tik trim dienom ir kad matosi kad jau sveikstu ir panašias nesamones.Pagrasino kad rytoj nuves pati į mokyklą,o kai jos paklausiau ar jei reik į darbą,atsakė kad ne (sadistė).Taigi sumasčiau,kad ji dėl to tikrai nesikels,nes miegoti jai patinka ilgai ir nusprendžiau apsimesti,kad nenuskambėjo žadintuvas.Kai ryte atsikėlė ir susivoė kad nėjau į pamokas jos pykčio nebuvo nei puse kiek aš jo tikėjausi ir tiktai kaip ale už bausmę liepė sutvarkyt namus.Ką ir taip būtų liepus daryti so anyway išsisukau iš nemalonaus ėjimo į mokyklą šeštadieni.

Image and video hosting by TinyPic

Have a nice short weekend
xxxooo A

4 komentarai:

Everyone loves fashion rašė...

nu siandien tai isvis taip ziauru buvo keltis, sestadieni i shule :/ poryt vel pirmadienis bus :/

Amanda rašė...

jeigu buciau ejus,tai turbut dabar visalaika ir skusciaus kad viena diena tik duoda issimiegot ;D

ohsoboheme rašė...

wow, tai skamba kaip ne tavoji motina :DDD
man ir pavyko issisukt *high five* :D**

Amanda rašė...

*five*
sakau,kazkokia keistai maloni ;DD